środa, 10 czerwca 2015

Blogowa mapa Francji

Czy wiecie, czym jest Blogowa mapa Francji? Założę się, że nie !


Pomysłodawczynią projektu jest autorka bloga Francuski w sieci. Karolina postanowiła zebrać w jednym miejscu polskich blogerów mieszkających we Francji i pogrupować ich według regionów :) Każdy blog jest opisany i zilustrowany odpowiednią mapką. Co więcej, blogerzy zgodzili się odpowiedzieć na kilka osobistych pytań przygotowanych przez Karolinę. Dzięki temu możecie poznać nie tylko region/miasto, w którym mieszka dany bloger, ale również jego samego :)


Na liście przeważają blogi podróżnicze i lifestylowe, ale znalazło się na niej również miejsce dla mojego językowo-kulturowego stwora ;)

Dzięki tej inicjatywie poznacie Francję jakiej jeszcze nie znacie - bardzo osobistą, widzianą oczami Polaków. Jest to skarbnica praktycznych informacji. Jeśli wybieracie się do Francji na wakacje, jest to dla Was lektura wręcz obowiązkowa. Kto Wam lepiej doradzi, jak nie osoba znająca dany region lub miasto od podszewki? :) Znajdziecie również wiele porad odnośnie samego życia we Francji, a nawet instrukcję obsługi Francuzów ;) 

Mimo że regularnie śledzę, co się dzieje w polsko-francuskiej blogosferze, to dzięki Blogowej mapie Francji poznałam kilka nowych blogów :) Pełna lista TUTAJ.

W ramach projektu, również i ja zgodziłam się odpowiedzieć na parę pytań. Jeśli macie ochotę poznać mnie bliżej, zajrzyjcie na bloga JUTRO ! :) 

4 komentarze:

  1. Znakomity pomysł! Gratuluję:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holly, właśnie sobie uzmysłowiłam, że nie ma Cię w tym zestawieniu!! C'est vraiment scandaleux! Szepnę słówko komu trzeba ;)

      Usuń
  2. No to już się nie możemy doczekać :)

    OdpowiedzUsuń