piątek, 24 października 2014

Merci 1000 fois!

Drodzy Czytelnicy!

W zeszłym tygodniu liczba fanów na FB przekroczyła 1500 osób!!! Od tamtej pory doszło blisko 100 nowych czytelników, a jeśli do tej liczby dodamy 250 obserwatorów zalogowanych za pomocą Google, nasza mała frankofilska społeczność liczy już prawie 1850 członków :) Kiedy zakładałam bloga, nawet nie przypuszczałam, że dotrze on do tak dużej liczby osób!

Z tej okazji chciałabym Wam wszystkim podziękować za to, że jesteście, że czytacie, pytacie, komentujecie, dzielicie się swoją wiedzą :) Dziękuję Wam za okazywaną życzliwość i szacunek w stosunku do mnie i pozostałych Czytelników. Mam nadzieję, że miło i pożytecznie spędzacie tutaj czas :) 



14 komentarzy:

  1. To my dziękujemy za świetnego, ciekawego, profesjonalnego bloga i całą Twoją ciężką pracę!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję "Kotko na francuskim, gorącym, blaszanym dachu" ;)

      Usuń
  2. Pani Justynko, to my dziękujemy za wszystkie przydatne nowinki i rzeczy, których nas nie nauczą podręczniki oraz za cierpliwość w pisaniu. Zawsze możemy na Panią liczyć !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Phoebe! Staram się, jak mogę. Żeby tylko jeszcze czas był z gumy ;)

      Usuń
  3. z przyjemnością zaglądam na tego iście francuskiego bloga ;) Byle tak dalej! Bonnes chances :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, nie mam konta na FB, i to chyba znaczy, że nie istnieje :)
    Dziękuję za wspaniałego bloga, który bardzo pomaga mi w nauce. Również można znaleźć wiele ciekawych ciekawostek.
    Czasami jak mi coś nie idzie w nauce, to lubię wpaść do Twojego bloga i poczytać sobie jakiś temat.
    I wracam z powrotem do nauki ;)

    Dzięki Tobie, poznałem przygody naszego przyjaciela Juju. Dwa dni temu dostałem pierwszą część przygód Juju i jego przyjaciół. Do dziś boli mnie brzuch ze śmiechu.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj musisz koniecznie założyć konto, by móc narodzić się na nowo ;)
      Jest wiele fajnych stron, które poświęcone są językowi francuskiemu. Na pewno znalazłbyś coś dla siebie. Również na moim koncie FB publikuję wiele dodatkowych rzeczy, które niestety nie pojawiają się na blogu.

      Dziękuję Ci za komentarz i cieszę się, że blog się podoba :)

      Nie wiedziałam, że wyszła książka o Juju. Myślałam, że są to zwykłe historyjki dodawane do mojego programu telewizyjnego hehe

      Usuń
  5. O, to widzę, że będę musiał się odrodzić na nowo i jednak założyć konto ;)

    Jest już 5 tomów przygód Juju. Ja kupiłem tom 1 na Amazonie.fr.
    Całość składa się z:
    Zapping Generation - tome 1 - Trop laids !
    Zapping Generation - tome 2 - Trop accro !
    Zapping Generation - tome 3 - Trop fort !
    Zapping Generation - tome 4 - Trop bling bling !
    Zapping Generation - tome 5 - Trop voyant !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam Pani bloga! :) A szczególnie wpisy ze słówkami, wyrazeniami itp

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Z niecierpliwością będę czekała na nowe ciekawe wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zaglądam tutaj często i uważam, że blog jest bardzo praktyczny a jednocześnie interesujący i przyjazny!! To ja dziękuję, a przede wszystkim za pomysł na prowadzenie bloga, jesteś jego matką w 100% i jestem z niego bardzo zadowolona, mam mega kopa motywacji :)

    OdpowiedzUsuń