poniedziałek, 29 lipca 2013

Rochefort-en-terre (Bretania) cz. I

Niedziela zaczęła się od porannej burzy. Na szczęście po południu wyszło słońce i mogliśmy udać się na zaplanowaną wycieczkę do Rochefort-en-terre. Miasteczko jest mi już dobrze znane, ale tym razem nadarzyła się niepowtarzalna okazja, żeby pojechać tam jeszcze raz. Ale o tym w kolejnym poście :)

Rochefort-en-terre położone jest około 25 minut jazdy samochodem od Vannes. Znane jest z malowniczych kamiennych domków, kwiatów, naleśnikarni, lodów oraz bretońskich wypieków. Mimo kapryśnej pogody miasteczko odwiedziły w tym dniu tłumy zwiedzających. Musiałam się nieźle nagimnastykować, żeby zrobić zdjęcia bez czyjejś głowy lub ręki w kadrze. A Pana Ch., któremu kończyła się cierpliwość, musiałam przekupić Kouign Amannem :)


Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć. 















A za drzwiami tego uroczego domku znajduje się prawdziwy skarbiec bretońskich ciasteczek oraz najlepsze lody w okolicy :) 









Ciąg dalszy nastąpi !

5 komentarzy:

  1. Niezwykle urokliwe miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie Bretanie :) Alzacja tez sliczna ale klimat nie ten... wody mi brakuje!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście malownicze miejsce, może kiedyś tez uda mi się zwiedzić Bretanię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie.... Jak na filmie o średniowieczu... Bardzo urokliwe miejsce

    OdpowiedzUsuń